Aktualności
Ogłoszenie o wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydatów na to stanowisko
- 09/05/2018
- Małgorzata Różycka
Wójt Gminy Stara Biała informuje o wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Stara Biała, Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie
Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Referatu Finansowego, stanowisko pracy ds. realizacji budżetu
Liczba etatu – 1 etat
Wymiar etatu – cały etat
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Kandydatem może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
- Co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku pracy.
Wymagania dodatkowe:
Na tym stanowisku wymagana będzie wiedza z zakresu przepisów prawa objętych ustawami:
- z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.2077),
- z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2018 r. poz.395),
- z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. 2017 r. poz.1311 z późn.zm.),
- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz.1257 z późn.zm.),
- z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.),
- z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 z późn.zm.),
oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów - z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz.U. z 2016 r. poz. 283),
- z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz.67 z pózn.zm.).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
- Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające min. na:
- wykonywaniu czynności w sposób zapewniający sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości finansowej,
- bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej.
- Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej.
- Przestrzeganie terminów przeprowadzania inwentaryzacji oraz nadzorowanie terminów rozliczeń w tym zakresie.
- Prowadzenie księgowości i ewidencji majątku gminy.
- Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, w tym w zakresie podatku VAT.
- Sporządzanie informacji z realizacji budżetu.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
- Wykonywanie prac związanych z opracowywaniem budżetu gminy oraz zmian występujących w ciągu roku.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1,
- praca na przedmiotowym stanowisku jest pracą biurową,
- realizacja zadań wymaga kontaktu z obywatelami/klientami urzędu,
- praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych,
- wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
- budynek urzędu jest piętrowy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie biurowe jest usytuowane na piętrze,
- budynek urzędu nie posiada windy,
- pomieszczenie sanitarne i pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózku),
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy i w tym okresie należy odbyć służbę przygotowawczą.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stara Biała, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zmierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz.902 z późn.zm.)
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczości lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz.922).
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Inne oświadczenia/kserokopie zaświadczeń o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Zastępca Kierownika Referatu Finansowego” na adres: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1 09-411 Biała, Kancelaria pok. nr 22 w nieprzekraczalnym terminie do 25 maja 2018 r.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stara Biała po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stara Biała.
Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest pod odnośnikiem poniżej oraz w Kancelarii Urzędu Gminy, pok.22.
Biała, dnia 9.05.2018 r.
Plik do pobrania: