Inwestycje gminne - Rok 2011
Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Stara Biała
- 01/08/2011
- Magdalena Łabędzka
30 września 2011 roku dokonano odbioru końcowego zadania pn.: "Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Stara Biała".
W ramach inwestycji odebrano i zutylizowano łącznie 8293 m² wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z protokołem odbioru całkowity koszt przedsięwzięcia wyniósł 47 682,36 zł brutto.
Na dofinansowanie powyższego zadania Gmina Stara Biała pozyskała od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotację w wysokości 40 931,24 zł.
28 kwietnia 2011 roku podpisano umowę z Wykonawcą na realizację inwestycji pn.: "Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Stara Biała".
W zakres inwestycji wchodzi:
- demontaż wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych (z budynków mieszkalnych, gospodarczych i inwentarskich), ich przewiezienie z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz unieszkodliwienie - w ilości około 4000 m²,
- odbiór z terenu gminy Stara Biała wyrobów zawierających azbest, ich przewiezienie z miejsca odebrania do miejsca unieszkodliwienia oraz unieszkodliwienie - w ilości około 5000 m².
Planowany koszt zadania - 57 196,80 zł.
Termin wykonania inwestycji przewidziano na 30 września 2011 roku.